سلام به همه دوستان عزیز

حال و احوالتون؟ ممنون که به وبلاگم سر زدی پس تا اخرش تحمل کن

اول از هر چیز عیدتونو تبریک میگم. راستشو بخوان من اولین باره که وب مینویسم و خواستم اولین وبم را توی یک روز خوب بنویسم

البته خیلی دوست داشتم تولد خواهر گلم این کارو کنم ولی نشد و هالا عید این وب رو نوشتم البته من تمامه این ان کارها رو مدیونه خواهره نازم مهتاب هستم و همینجا از ابجی مهتابم تشکر می کنم که واقا خواهر مهربون و دوست داشتنی هست و خیلی ها دیگه که منو داداشی صدا می کنن خواهر مهربونم هیوا و خواهر گلم نازنین و خواهر گلم سحر و حواهر گلم طیبه و خواهر ماهم روزا و ابجی عاطفه که همینجا عیدو تبریک میگم بهشون ولی یه دختری هست که تو دنیا تکه اون ابجی مهتابه منه مهتاب جونه منه حالا من وبلاگشو به شما میدم حتما یه سر بزن

http://www.shabe-sard.blogsky.com/ یه سر بزن خیلی قشنگه

همانطور که گفتم اولین نوشتم هست و هنوز تجربه ای ندارم ولی قول می دم هر سری قشنگتر شه مخصوصا برای عاشق ها

همینجا عیدو به تک عشقم تبریک می گم

پس منتظر نوشته های بعدی من باشید که ضرر نمی کنید ولی باید به نظراتتون به من کمک کنید

همیشه موفق باشید (خیلی سالاری ابجی مهتابه گلم‌‌ )