چشمهایم را روی هم می گذارم و برایت دعا میکنم...فردا صبح خبر میرسه که تو خندیدی...چشمهایم را روی هم میگذارم و دیگر چیزی از خدا نمی خواهم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام

بازم یه سلام دیگه خدمت شما دوستای عزیزم خوبین؟

ببخشید دیر خدمت رسیدم تو این چند وقت خدا میدونه که من چی کشیدم در هر حال ببخشید

خوب شما که تو وبلاک نویسی به من کمک نمی کنید و پیشنهادی نمیدید نمی دونم چی کار کنم ولی از سوال کردن منصرف شدم چون سوالاتی میکنم که خیلی روشون فکر میکنم و منتظر جواب شما دوستای عزیزم هستم که جوابی نمیگیرم

برای همینم تصمیم گرفتم که اینجا درد دل کنم و شعر بنویسم چون اینجا خیلی ها هستن که برای درد ادم مرحم دارن                                 بگذریم

حتما خودتون میدونید که هر قسمت بدن برای کاری افریده شده است درسته؟

مثلا عقل برای فکر کردن***گوش برای شنیدن***چشم برای دیدن***بینی برای بو کردن***دندون برای جویدن***زبون برای زبون درازی کردن ( یا به قول ابجی مهتابم زبون ریزی )***دست برای گرفتن دست یارش***پا برای قدم زدن زیر بارون با عشقش***و....

ولی قلب برای چیه؟

اونایی که میگن عشق وجود نداره پس قلب تو این جسم چیکارست؟

تا حالا فکر کردی این قلب بدون عشق چه فایده ای دارد؟

آره قلب برای عشقه جای عشقه پس کسی نمی تونه بگه عشقی وجود نداره اگه بگه من به جرات میگم دروغ میگه اره دروغ میگه عزیزان

چشمانم در انتظار سرخ مانده است*****برگرد تا مارا قراری سرخ مانده است

ای رفته با فوج کبوترهای عاشق*****از رد پروازت غبارهای سرخ مانده است

بیا زارم از این لحظه ها با باری سبز*****دل در عذاب روزگاری سرخ مانده است

گفتی تمام هستی ات ارزانی عشق*****ارزانی ما کوله باری سبز مانده است

تعبیر خوابمهر شب برگشتنت بود*****برگشتی و ما را مزاری سرخ مانده است

اگر عشق نباشد به چه کار اید دل؟

یا حق در پناه خدا

babay

 

واقعا برام خیلی عجیبه که می دونم گناهه ولی می کنم. چرا؟

سلام بازم یه سلام دیگه خدمت شما دوستای عزیزم خوبین؟

امیدوارم باشین بازم خدمت رسیدم ولی با تسلیت اول هرچیزمحرم را به شما تسلیت می گویم.

میدونید: برای آنکه باورمون بشه چقدر گناه کاریم چه کار باید بکنیم ؟

نباید به اهل دنیا نگاه کنیم بلکه باید به اهل راه نگاه کنیم تا بفهمیم که چقدر عقب مانده ایم ...

می خواستم از عشق بنویسم گفتم نه ...می خواستم از عرفان بنویسم گفتم نه ...کمی فکر کردم با خودم گفتم مگه علاقه من به خدا عشق نیست پس تصمیم گرفتم عشق و عرفان را با هم بنویسم چون خدا هم عشقه.

عشق آنست که به یار خود بنگری ... به برکه ای زیبا با آبهایی آبی که از شیاری می ریزد که سر آن بر روی ابر های جاری شده کبوتر هایی که بر بالای سر دو یار پرواز میکنند و مرغابی هایی که با هم شنا می کنند و در ایستگاه می ایستند و ما را سوار می کنند.

من از عشق می گویم عشقی که شروعی دارد ولی پایانی ندارد عشق که چون تیر در قلب فرو رفته و در آنجا می ماند و دیگر علاجی برای در آوردن تیر نیست و هنگامی که درختان سرود عشق را می سرایند و نغمه شادی دم می زنند و آنگاه که سیب ها از درختان می افتند و بر کلمه معنی دار عشق نوشته شده است و انگاه که فقط یه گاز از این سیب ها را می زنید در عشق وا می شود و ما را با تمامه سختی هایش تنها می گذارد.

خیلی دوست دارم عشق من!

نمی دونم شاید شما هم طعم این سیب را چشیده باشید من که چشیدم

شما چقدر خدا را دوست دارید؟ *** شاید شما کسی را دیده باشید که به خاطر اینکه عشقش تنهاش گذاشت بخواد خودکشی کنه ولی کاره خوبی نمی کنه به نظر من آدم به خاطر خدا بمیره بهتره تا بنده خدا

عشق خوبه ولی وقتی تموم میشه حاصلی جز مرگ نداره خیلی جالبه شروعی زیبا پایانی مرگبار اما من یه راه می دونم که پایانش خوبه سعی کنید به عشق خدا بمیرید نه بنده خدا شما هم موافقید؟

اگر نظر منو در مورد عشق بخواین من می گم عشق قدم زدن زیر باران و خیس شدن نیست عشق آنست که یکی برای دیگری چتر شود و ان یکی هیچ وقت نفهمد

اره عشق اینه

حالا به اخر وبلاگ مهمترین قسمتش رسیدیم یعنی 5 سوال با این تفاوت که من جوابو نمی دم چون ارزشش به اینه که رو این سوالات فکر کنید

خدا؟ تنها سوالی که هیچ کس نمی تواند جوابش را بده

1-خدا یعنی چی؟

2-خدا یعنی کی؟

3-مگه خدا مالک همه چیزای انسان نیست؟ مگه خدا به ما اعتماد نکرده و این چیزا را در اختیار ما گذاشت؟ ما چرا نباید امانتدار خوبی باشیم چرا از چشم و عقل و زبونمون درست استفاده نمی کنیم؟

4-تا حالا فکر کردید چرا خداوند ما را انسان افرید حیوان نیافرید؟ چرا؟

5-مگه خدا بی نیاز مطلق نیست پس چرا میگه بپرستیمش؟

سالخورده ها معمولا وقتی با هم حرف میزنند می شینن و می گن کاش جوون بودیم و این کارو اون کارو میکردیم پس شما اگه جوون هستید بیایید تو جوونی مون کارهایی را بکنیم تا پیر شدیم هیچوقت حسرت اون موقع را نخوریم

Ok  بای

از عشق مگر هراس داری دلدار ******* عاشق شدن آسان هست ماندن هست سخت

 

سلااااااااااااااااااااااام  

 

یه سلام داغ تو هوای سرد  زمستون به همه دوستای عزیزم 

خیلی می چسبه نه؟ 

خوب می بینید دلم زود به زود براتون تنگ میشه    و منم هر وقت که  دلم میگیره  نظرات پر مهر شما دوستای عزیزم  را می خونم

راستی دوستان این وبلاگ نویسی هم خیلی سخته خدا می دونه چقدر دنبال موضوع گشتم ولی پیدا نکردم

و امدم اینجا که شما  دوستای عزیزم به من کمک کنین تو انتخاب موضوع

خوب راستش و بخواین من شخصا شعر های عاشقانه دوست دارم و خیلی هم شوخم

حالا نمی دونم چی کار کنم 

شعر های عاشقانه بنویسم یا شعر طنز امیز بنویسم 

حالا اینجا فقط شما می تونید کمک کنید با نظر دادنتون

راستی کی می تونه به این سوال ها جواب بده؟

۱ــ بین شما کی می تونه عشق را معنی کنه؟

۲ــ اصلا عشق چیه؟

۳ــ چرا انسان به خاطر عشق هر کاری می کنه؟

۴ــ چرا انسان نسبت به عشقش حساسیت نشون میده؟

۵ــ و چرا بعضی ها عشق را بد می دونن؟

اگه نظر منو بخاین من جوابه ۱ رو میگم معنی عشق به نظر من دوست داشتن/ عاطفه/ احساس

ولی عشق انواع مختلف داره

و جوابه ۲ زیباترین پدیده دنیا

جواب 3  همونطور که همتون می دونید خون تو رگهای ما جریان داره و هیچ کی حاظر نیست خونشو از دست بده و به خاطرش هر کاری میکنه ولی عشق اینجوریه که یکدفعه تو انسان فوران می کنه و میره تو قلبه آدم و تو خونش پس خون و عشق با هم مخلوط میشن و به خاطر عشق یا خون هر کاری میکنیم

جوابه ۴ چون دوست نداره عشقشو از دست بده

و ۵ چون بعضی ها معنی واقعی عشقو نمی دونن و شخصیت عشقو پایین می یارن

اینا نظر منه

نظر شما در باره این ۵ تا سوال چیه؟

منتظرم تا نظر شما رو هم بدونم

عشق 

همیشه خوش و سلامتو عاشقه واقعی باشید

دوست دار شما رضا (خیلی ماهی ابجی مهتابه گلم)

ای   ای   ای  ای  

کجا داری در میری نظر زور وده