پشت این پنجره ها دل می گیره ** * **غم و غصه دل و تو می دونی

وقتی از بخت خودم حرف میزنم** * **چشام اشک بارون میشه تو می دونی

عمریه غم تو دلم زندونیه ** * **دل من زندون داره تو میدونی

هر چی بهش میگم تو ازادی دیگه** * **میگه من دوست دارم تو میدونی

میخوام امشب با خدا شکوه کنم ** * **شکوه های دلم و تو میدونی

بگم ای خدا چرا بختم سیاست ** * **چرا بخت من سیاست تو میدونی

پنجره بسته میشه شب میرسه ** * **چشام اروم نداره تو میدونی

اگه امشب بگذره فردا میشه ** * **مگه فردا چی میشه تو میدونی

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
عسل پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:34 ب.ظ

من خیلی خوشبختم که بازم اولین نفر هستم.........خیلی دوست دارم رضا.

مرتضی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:08 ب.ظ http://crazypc.blogsky.com

سلام
رضا جون انگار شما تو عکس خیلی با سلیقه ای اگه نمی دونی چه طوری تو وبلاگ عکس بذاری بگو بهت یاد بدم

مرتضی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:02 ق.ظ http://crazypc.blogsky.com

سلام

دوست عزیز شما باید اول عکستون رو توی هاست بذارید

من از خودم جدا هاست تو پرشین گیگ دارم

اما اگه نداری میتونی توی سایت www.tinypic.com اونجا uplod کنی و بعد آدرسشو داخل وبلاگ بذاری یعنی تو اون insert image ادرسو بزنی تا بیاد تو وبلاگگ امیدوارم یاد گرفته باشی

azita یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:50 ب.ظ

hich ki nazar nadade jalebe

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:27 ب.ظ

تو که همیشه مازی نت پلاسی برای چی آپدیت نمی کنی؟ کامپیوترت مشکل پیدا کرده بود کامپیوتر های مازی نت منظورت بود دیگه؟ ماشالله دروغ و مسخره بازی و کثافت کاری همه رو استادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد